02.26

Klockan börjar närma sig halv 3 och jag bloggar. Hmm..
Min dag har iaf varit ganska händelsrik till skillnad från vissa dagar då jag inte gjort något alls!
Började dagen med lite körning. Körde till och från Linds. Där ifrån till Wisborg och sen hem. Kände mig ganska duktig faktiskt :)
Det var sen meningen att jag skulle gymma med Maja men det var stängt så jag sprang en egen runda på 5 km. Kanske gör om det i morron, riktigt skönt :) Ellinor kom sen hit och vi har pratat ikapp allt vi missat då vi knappt setts på hela hösten!
Dom senaste timmarna har jag spenderat framför tv:n med lite spännande GG avsnitt.
Nej nu ska jag sova :)

Två bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0