I'm proud of you

Skolan är igång, och även fast det låter konstigt så känns det riktigt bra! Har saknat mina tjejer så det var ytterst kul att få träffa dom igen! :) Började dagen iaf med vanliga lektioner och dagen fortsatte i samma mönster.
En väldigt rolig sak som gjorde min dag var att min härliga vän/klasskompis fick körkort idag! Den skitungen fyllde år den 1 Januari så tiden för körkort har äntligen kommit för henne! Sjukt stolt över henne och jag är verkligen glad för hennes skull.
Sötingen som har pluggat teori hela jullovet, haha men det är sånt man får ta :)

Slutade halv 4 och har inte gjort så mycket sen dess. Inga träningar står på schemat vilket är skönt vilket gör att jag får tid att pusta lite :)


Snyggingen själv som tog körkort idaaaaag!!!!! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad du är fin anna <3 <3 <3 <3

2012-01-11 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0