Let's do this

Det blåser som fäään ute och jag ORKAR INTE! Snela kan det inte bli vår :)
Efter en kort men ganska händelsrik skoldag så cyklade jag hem i stormen! huh
Åkte sen och övningskörde med pappi. Ojoj, vi gav oss ut på äventyr och han bestämde vart vi skulle köra, och nej det skulle inte vara lätt, och motorstop fick jag, och en tant på ett övergångsställe fick väl sig en chock då jag inte stannade för henne, och så höll jag på att köra in i trottoarkanten också!
Förutom det så gick det helt ok! HAHA! Jag bjuder på mina misstag!! :D

Nu ska jag chilla lite sen äta nåt innan träningen UTOMHUS, kommer väl blåsa bort eller nåt :O
Bjuder på lite bilder från dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0