Löördag

Hola!
Efter skolan igår så åkte jag till stan med Filippa och Joss. Tog en fika och inhandlade nytt smink.
Sen tog jag och F bussen till Lovisa. Hängde bara och snackade om allt mellan himmel och jord. Eftersom det var snöstorm så orkade jag inte ta bussen hem så båda jag och F sov där. Riktigt mysigt :)
Imorse tog jag och F bussen vid 10.45 och sen dess har jag städat lite på rummet och lagt fram träningskläder.
Ska åka till folkuniversitet nu och ha teori med fotbollen så direkt på styrka. Efter det duschar jag och L där sen åker vi hem till mig och inväntar Filippa.
Hade tänkt att vi ska laga lite mat sen mysa och se lite GG säkert!

Har lite bråttom nu, men vi hörs :)


Lovisas smörpopcorn i går, fina va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0