Mitt nya liv börjar..... NU!

God Morgon!
Måndag, och sista dagen innan skolan börjar. Sista dagen innan verkligheten drar igång på riktigt! Känns som man levt i nån slags lathetsbubbla dom senaste dagarna! Nu är det slut med det! Träningarna, körlektioner, skolan och allt annat drar igång och det gäller för mig att planera mina dagar för att få mitt liv att gå ihop.
När dansen drar igång är jag sysselsatt 6 dagar i veckan och 5 av dom är träningsdagar!
Eftersom vårt schema i skolan SUGER då vi slutar halv 4 i princip alla dagar så blir allt ännu svårare.
Men jag har intalat mig själv att jag fixar detta! På något vis brukar jag till slut få allt att gå ihop, och så ska det vara även i vår!

Ska snart ta mig en powerwalk till bilskolan och boka körlektioner.
Sen blir det hem och äta lite, städa och kanske kolla igenom matten lite innan jag drar iväg på gruppdisco träning vid 3. Sen blir det hem och äta nåt lätt innan första fotbollsträningen drar igång vid halv 7.


Loove my life!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0