Välkommen 2012

Nytt år, nya möjligheter, nya upplevelser! Ett år som jag tror kommer innehålla mycket av det! 2012 SKA bli ett bra år helt enkelt :) Självklart kommer man tampas med både med och motgångar men i längden är det det som gör en stark!

Nåväl, gårdagen då.. Runt 2 mötte jag Mathilda och Lovisa på Maxi. Som förvirrade små hönor sprang vi runt i affären och visste knappt vad vi skulle ha. Efter mycket spring så fick tillslut ihop det vi skulle ha och jag och Mathilda begav oss hem till mig. Lovisa kom efter en stund och vi fixade oss tillsammans. Vid 6 stjussade pappa oss till Emmie där massa andra fina tjejer var. Åt jätte god tre rättersmiddag med massa prat och skratt. Fick även besök av lite killar innan vi begav oss ner till hamnen, stressade... Väl därnere välkomnade vi det nya år med kramar och pussar! Kramade personer jag äldrig annars skulle göra, haha! Så det kan bli :) Men det var verkligen kul för alla var verkligen super glada!
Efter en timme där nere traskade vi upp mot stan och vi hamnade hos Filippa. Efter några timmar, närmare bestämt vid kvart i 3 gick vi mot Mc Donalds där väldigt mycket folk var. Hängde där ett tag innan jag och Mathilda vandrade hem till mig i natten. Tog väl sisådär en halvtimme eftersom hon hade klackar och båda var allmänt trötta. Vi kom hem strax innan 4 och då dök både jag och hon i säng eftersom båda var galet trötta.
Vaknade runt 12 och åt lite frukost innan jag fick besök av Lovisa :)

Nu håller jag på att plocka på mitt rum och ska dammsuga det allmänt dammiga rummet. Måste även duscha och ska sen sätta mig med datorn i famnen och bara mysa och se lite GG avsnitt :) Har verkligen inga som helst planer idag vilket bara är skönt :)
Bilder från kvällen kommer, även bild på klänningen som jag snällt lovade att lägga upp :)
Ni får nöja er med en så länge som jag snodde från Siris blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0