Medelhavet?

Eftersom vi inte hade några lektioner idag och var därmed lediga så bestämde vi tjejer för att göra en utflykt till norra Gotland. Allt blir så mycket enklare när man har bil så prick klockan 10 lämnade jag och Emmie Coop parkeringen med ett gäng tjejer där bak i varsin bil. Eftersom vissa av oss aldrig varit vid blå lagunen så bestämde vi oss för att åka dit.
Perfekt väder, god matsäck och med strålande humör blev dagen inget annat än ett helt perfekt avslut på en jobbig termin och samtidigt en början på ett två månaders långt sommarlov- wiiiiie! Själv doppade jag mig för första gången i år i det turkosa vattnet. Seriöst, det ser ut som man är någonstans i Medelhavet!
Var tvungen att åka tillbaka till stan redan vid 2 eftersom vissa ärenden var tvungna att fixas!
Har verkligen haft en kanon dag och jag bara älskar vårt tjej gäng! Ni är verkligen bäst! Nu gör vi fan denna sommaren till den bästa och bara njuter av vårt sista (snyft) sommarlov!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0