back to normal

Japp, måndag igen och nya tag! Ännu en skolvecka väntar! Sjukt kul att träffa alla igen! Tur att vi träffats under lovet så det inte blivit så långt uppehåll från varandra! :)

Efter skolan var det hem och äta lite med Mathilda innan vi åkte på träning. Hann hämta min skinnjacka som kom idag också. Satt riktigt bra även fast färgen inte riktigt var som jag tänkt men det blir bra :)
Träningen var så jäkla jobbig idag! Eller så är det jag som fått sämre kondis.. Har ju vart förkyld så det kändes i kroppen.
Fick reda på att jag blev uttagen att spela sanktan på fastlandet i helgen så det blir kul! Vi är med i en serie på fastlandet vilket gör att vi får åka upp nu några helger och spela mot fastlandslag- sjukt kul :D
Så nu taggar jag, Mathilda, Hedvig och såklart resten av laget GALET mycket :))

Nu ska jag duscha och se OC!



Kommentarer
Postat av: Hedde

WOHOOO VAD VI SKA HA KUL! :D speciellt på fredag hehehehe ;* pussss

2012-04-16 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0