berrabus

Nu börjar jag känna att livet rullar på i samma takt igen! Efter att ha latat mig i 2 dagar är jag back on track igen! :) Igår var det Vibblebesök, dansträning, mys med emusarna och lite festligheter som gällde! Älskar spontana planeringar :) Allt blir roliagre då!

Idag mötte jag upp snyggingen Hedvig för en rundvandring på stan. Även fast det inte blev så lång träff så hann vi prata av oss lite grann.
Lunchade sen med mamma, emma och mormor-mys :) Gjorde sen världens kap till helgens tävling. Jag och Teresia lär ju vara snyggast i våra nya outfits säger jag bara!! Wooop!! Bild kommer efter helgen :)
Har varit och klippt mig också, alltid skönt med fräsha toppar!

Nu styr jag kosan mot dansskolan!
Later!!

Tre bilder från gårkvällen..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0