Nu får det vara nog

Nu har jag legat på latsidan allt för länge!! Har gått både fredag och lördag och inte gjort något vettigt alls! Tagit bilen och kört nån vända, sovit och ätit godis är väl det jag gjort.
Nu får det vara bra! Det är ju lov för tusan!!! Min förkylning har lagt sig lite grann och jag har inte ont i halsen längre. Nyser gör jag däremot, hehe, kult.

Har nu bokat in lite grejer dagarna som är kvar så jag inte blir allt för rastlös!
Så jääkla skönt med lov alltså, man kan göra precis vaad man vill..
Ska äta om ett tag sen ta bilen (höhö) hem till Mathilda. Har hyrt film så det blir en myskväll med film och prat lär det bli en hel del också :)

image description
Bjuder på denna snygga bild på Mathilda, mig och Lovisa.. he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0