all denna drama

Har vart en minst sagt drammatisk dag. Att jag alltid lyckas. Hur kan det gkomma sig...?
Skoldagen kändes sjukt lång och seg vilket gjorde mig irriterad dom sista timmarna.

Skulle traska ner till lärarrummet för att hämta new body katalogen jag så fint lämnat in i hopp om att någon snäll lärare kanske skulle köpa något. Hade lämnat den förra veckan och kände att det var dags att hämta den eftersom beställningarna ska vara inne på fredag..
Vet inte hur många gånger jag gick in och frågade om katalogen. Alltid samma svar- Nej, jag såg den här i förmiddags men nu vet jag inte vart den är...
ÅKEJ, sa jag och kom tillbaka igen. Ingenting då heller.. Som tur var så frågade jag min snälla mentor Åsa så hon kollade där nere ifall den verkligen fanns där, men icke!
Jaha, alltså slängd eftersom den såg ut som reklam. Drog med mig Åsa ner i soprummet och vi började leta bland alla tidningar-hö...hö!! Hittade den ganska snabbt under ett par tidningar och jag blev glad igen!! :)
-Vilket äventyr må jag säga!

Det slutade inte där... Sisådär halv 4 skulle jag spara mitt arbete på mitt USB och inser att minnet dampar. Springer ner till vår datateckniker i panik och som tur var fanns det nån annan kille som också kunde hjälpa till. Halv 5 gick jag därifrån. Med ett icke-fungerande USB. Trasigt. För alltid. Mitt viktiga arbete till textkommunikation=gone. Kul liv. Nej, men jag tackar killarna som gjorde ett tappert försök iallafalll!
Jag försöker att inte deppa! Ambitiös som man är tar man sig till skolan i morronbitti (fast vi har sovmorgon) och gör om min fina tidningssida som försvann!! :)
Tur att det inte var en uppsats liksom!!!!!

Slut pratat.. Nu måste jag fortsätta plugga... Kunde iaf bocka av 1/4 prov idag-yey!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0