Angående träning

Eftersom jag har blivit en ganska usel bloggare så beror det såklart på olika saker.
Teorin på bilskolan har blivit något som tagit upp väldigt mycket tid. Dessutom träningar på det gör att mina dagar har så gott som alltid varit fulla med aktiviteter.

När det gäller träning så tror vissa av mina närmaste att jag typ är värsta träningsnarkoman och tränar sjukt hårt varje gång jag tränar. Så är inte riktigt fallet. Visst, jag försöker alltid ta ut det jag gör till max men det betyder inte att jag kommer ut från träningssalen helt död! Dansen är något som ligger högst upp på mitt schema vad det gäller träning just nu. Då det är disco så är det tempo så gott som hela tiden och man blir lätt trött, men som på jazzen till exempel så blir man inte lika trött men däremot är det mycket stretch! Fotbollen är en helt annan sak eftersom man alltid är ganska trött efter ett pass!
Såhär ser iaf en träningsvecka ut för mig:

Måndag: Street 1 timme
Tisdag: Vila
Onsdag: 2 discopass sammanlagt 2 timmar och 15 minuter
Torsdag: Jazz 1 timme och 30 minuter
Fredag: Vila
Lördag: Styrka 1 timme
Söndag: Vila

Mycket för en del, lite för en del. För mig känns det ganska lagom med tanke på att jag ska hinna med skola och körning. Dessutom kommer det komma mer träningar under våren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0