Because I am having a good time

Gårkvällen/natten var heeeelt galen! Jag hade verkligen så sjukt jäkla roligt!! Denna klassfest gjorde hela min helg :)
Det började med att vi var ett gäng tjejer hos Lina och fixade oss och åt. Innan alla kom taggade vi igång på dansgolvet som galningar!! :)
Folket droppade in och sen var det drag resten av kvällen. Jag överdriver inte om jag säger att det var bland de bästa kvällarna på länge!! SÅ JÄVLA KUL! :D
Jag och Joss tog taxi hem vid 2 ungefär och då hade de flesta dratt..
Vaknade upp i morse med en förkylning, inte kul! Men vad tusan, jag överlever :)

Nu ska jag byta om sen åka mot Klinthamn för att se revyn.. Både Teresia och Malin är med så det ska bli riktigt kul :)
Bilder från gårdagen kommer kanske upp, vi får se! haha ;)

image description
bäääästa tjejen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0