jag älskar att jag är så effektiv

Woho!! Känner att jag har varit sjukt effektiv denna dag! Känner att det är dom sista krafterna innan ett skönt sportlov!!
Gick som sagt till skolan vid 8 och vi började inte föränn halv 10 och gjorde om min tidningssida. Kände mig väldigt duktig när jag halv 10 var så gott som klar :)
Bockade sedan av ett tyska grammatik prov, sjukt skönt att ha det gjort!
Efter skolan så var det bara hem och ta tag i psykologin i nån timme och där var jag också effektiv och skrev som bara den.
Iväg på körlektion sen direkt på disco där jag var assistent som vanligt.
Hem och äta och nu sitter jag med psykologin igen. Så gott som klar!!
FAAAAN VAD SKÖNT!!! Måste bara läsa igenom och kolla ifall jag missat nåt :)

Ska bege mig mot dansskolan snart också för att köra ett till discopass..
Skönt att få komma i lite andra tankar!
HEJ!


Oh yeah, me and my disco friend Teresia :)
Det där var i våras, kolla vad brun jag var??!! :O

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan vad grym du är Annis!

2012-02-24 @ 17:48:38
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0