Kompis det går bra nu

God morron!!
Dom sista lektionerna i skolan igår var jag helt slut! Att caffis var stängt gjorde inte det hela bättre precis.
Tillslut var iallafall skoldagen slut och pappa hämtade mig på skolan. Plötsligt var all trötthet som bortblåst och jag hoppade in bakom ratten och körde 1 timme utan en större tanke på att jag var hungrig och trött! Körlektionerna jag har tagit har verkligen gett mig så himla mycket och jag känner mig så mycket säkrare i trafiken nu! Inga sega starter, inga motorstop (förutom ett), inga bakåt rullningar i backar osv! Kände mig helt lycklig när jag satt där bakom ratten :)

Då vi ändå var ute tog vi en sväng förbi Vibble där ett äldreboende brann! Usch vad hemskt det var att se på så nära håll. Fick verkligen klump i magen och tyckte så synd om dom som bodde där eftersom huset var totalt förstört :(
Resten av kvällen var jag bara hemma och myste. Såg lite tv och somnade i soffan med dubbla tröjor och skidvantar (?) haha, jag frös så jäkla mycket!!

Idag blir det teori med fotbollen sen styrka på Friskis!

Kunde ta en bild på det brinnande huset:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0