Söndag

Redan söndag! Helt sjukt vad helgen går fort!!
Gårdagen var väldigt händelserik och ganska stressig. Lovisa sov ju här så vi vaknade, åt frukost och lite sånt. Jag packade väskan med träningskläder och vi drog in på stan. Köpte parfym och ansiktskräm och la upp mina jeans. Sen iväg på Friskis där vi hade styrka. Hann dock bara vara med en halvtimme innan jag gick och duschade. Stressade iväg till ellinor där hon bjöd på mat och lite sånt eftersom hon fyllt år.
Efter några timmar där åkte jag, Maja och Ellinor hem till Maja. Sofia och Tess kom även sen och där var vi resten av kvällen. Var så jäkla trött så jag var ganska off, vilket var tråkigt. Runt 12 cyklade jag och E hem och när jag kom hem var det tack och god natt!

Idag måste jag plugga och städa lite. Ikväll blir det även bio med Ellinor.
Bilder från helgen kommer i massor!! Någon gång under dagen :)

Ni får nöja er med en bild från gårkvällen så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0