18 ÅR!!!!!!!!!!

Igår var en av mina absolut bästa dagar i mitt liv!
JAG FYLLDE 18!! På morgonen kom mamma o pappa och firade mig med presenter och sånt. Under dagen kom släkt och vänner hit och firade mig. Fick så otroligt fina presenter!
Efter att dom gått hem så taggade jag inför kvällen och vilade lite. Runt 7 åt vi jätte mysig middag innan jag blev upphämtad av Mathilda. Vi åkte till Sandra och fixade oss och lite sånt.
Emmie kom och hämtade upp oss sen bar det av till bageriet där vi satt i nån timme. Begav oss ner till hamnplan där det var ett himla drag.. Vi hade verkligen så JÄVLA kul!! Har verkligen aldrig haft så kul som vi hade!! Så jääävla bra allt var!! :) Tråkigt nog stängde dom vid 2 och vi begav oss mot mc donalds innan vi fick tag på taxi och åkte hem!
Jag och Mathilda somnade runt 4 ganska döda båda!

Hela dagen var verkligen hur bra som helst och kvällen/natten/morgonen var verkligen GRYM!
Nästa helg kör vi igen!! WOOPWOOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0