oskarshamn

För exakt en vecka sedan satt jag och taggade min födelsedag! Känns som det vore igår! Veckorna går verkligen sjukt snabbt..
Efter en jobbig fredag då vi slutade halv 4 så stressade jag hem och slängde på mig fotbollskläder och åkte på träning. Skönt att träna på fredag :)
Sen hem, äta lite snabbt sen byta om och åka till södervärnshallen. Dansade par och grupp på Endre matchen och det gick väl helt ok!
Väl hemma var jag helt död! Har duschat och packat det lilla inför morgondagen.
Ska bara upp till oskarhamn över dagen och träna och spela match mot Oskarhamn FC. Ska bli ganska kul även fast vi inte är så många :/
Men en resa med laget är alltid ruuligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0