wild ones

Slutade vid 1 och då var det bara att cykla hem och sen diretk till bilskolan. Satt där och pluggade lite teori innan jag gav mig ut på 2 timmar körlektion. Riktigt skojj :)
Sen direkt efter det tillbaka till skolan och spela in en scen till vår reklam film. Fan vad sämst vi är, hahahah! Nej då, det blev bra tillslut ;)

Nu är jag sjukt trött och ska duscha sen chilla galet! Har lite skoljobb men lägger den bördan på morgondagen istället! :D
Taggar sjuuukt galet till lördag-har typ aldrig varit såhär taggad till nåt förut!!
Ni får höra mer om mina planer i ett annat inlägg!! :D

woopwoop :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

WOOOP WOOOP!:)

2012-03-07 @ 21:20:29
URL: http://mathildaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0