Det börjar lida mot sitt slut

Året börjar lida mot sitt slut och även skolterminen. En termin som har gått sjukt fort om manfrågar mig. Så många nya underbara personer man träffat har vart underbart! Folk som verkligen får en att må bra!
Om ni frågar mig har det varit ett SKIT år så jag har verkligen stora förhoppningar på 2012. Visst har det funnits stunder 2011 som varit sjukt bra men hösten har verkligen varit upp och ner!

Några få skoldgar väntar och bara några uppgifter kvar i skolan. SKÖNT!
Imoron är det fredag, verkligen skönt! Ska plugga lite i helgen och bara ta det lugnt.
Har precis varit på fotboll, riktigt kul även fast vi var så få!
Nu måste jag duscha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0