Senaste dagarnas bilder

ÄNTLIGEN jullov! Fyfan vad skönt det är :) ÅH!!
Efter mysig avslutning med glögg och pepparkakor så dansade hela skolan ringdans.. Riktigt kul :)
Sedan begav sig vi några tjejer i klassen till creperiet. Har aldrig ätit där och det var ju på tiden kan man väl säga!
Sjukt gott iallafall och vi hade så himla mysigt! Det måste bli tradition :)
Gick sen upp mot stan och jag köpte, hör och häpnad, en julklapp till mig själv, det var väl kanske inte meningen, men jag kunde inte motstå :) Ett par höga shorts som man kan ha nu i vinter och även snyggt i sommar!
Dom var verkligen perfekt och jag bara längtar tills jag får använda dom :)

Har nu suttit och knåpat ihop gårdagens och dagens bilder i ett litet kollage.
Allt blir roligare med bilder :)



BikBok 250 riksdaler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0