Stockholm

05.15 igår morse ringde min mobil. Åh vad härligt det var att stiga upp då, verkligen! -_-
Skulle som sagt möta Lovisa som kom med tåget till sthlm! På båten upp fick jag dock ett sms där det stod följande ungefär: Mitt tåg är 4 timmar sent, ring mig!! SKÄMTAR HON ELLER! Nej det gjorde hon inte. Fick alltså gå i Sthlm själv till halv 3. Hur tråkigt det än låter så var det rätt skönt. Gå runt precis där man ville i sin egen fart!
När jag sen mötte upp henne så fick vi bråttom i alla affärer innan bussen gick vid 7.

Super mysig dag med en super mysig tjej. Att vi alltid kan få det så trevligt!
Kom hem halv 1 och då dog jag i sängen innan mobilen ringde vid 9 imorse efersom jag skulle till dansskolan vid 10. Ingen sovmorgon här inte! 



Jeans- Gina / Tröja- HM

Jeans- JC

Dunisjacka-Stadium

Är sjukt nöjd med inköpen även om det inte blev så jätte mycket saker.
Det jag behövde fick jag iaf med mig hem :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

kul att jag inte ens var värd att nämna...

2011-10-28 @ 13:52:08
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0