it will hurt

Igår var det som alla vet alla ♥ dag! Riktigt mysig stämning på skolan var det! Åt både tårta och semla och fick en liten present av Lina. Sötisss :)
Idag var det kort skoldag men blev förlängd av ett jäkla matteprov! Sååå jävla svårt och komlicerat så jag kom ut ur klassrummet efter 2 timmar och var chockad. Satt seriöst med ett tal i en halvtimme! Dessutom ger det bara 1 ynka G-poäng!
Fick sen reda på att discon var inställd eftersom min lärare var sjuk så då fick jag tid för fotboll-woho!! :)
Idag stod löpning på schemat och gud vad duktiga vi var. Först joggning i 17 minuter sen massor av intervallträning. Det kändes i benen vill jag lova. Efter 50 minuter var vi klara och jag kände mig verkligen nöjd av det jag presterat :) Träningsvärken lär nog komma i morron och det kommer nog inte vara så skönt!!

Har nu suttit hela kvällen och svarat på tyska frågor. Inte helt lätt vill jag lova. Konsentrationen dras åt lite olika håll då både facebook och bloggar är mycket roligare :)
Äntligen har jag iaf skrivit klart och ska bara läsa igenom innan jag skickar in i morron!
Nu ska jag sova!


Min lilla pingla jag fick träffa på träningen idag! :) ♥

Kommentarer
Postat av: hedvig

åhh söta du, du gjorde mig så himla glad! <3 <3

2012-02-16 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0