Och så var den helgen över..

..men jag deppar inte!!
En ny vecka väntar som jag hoppas går väldigt fort! Dom senaste veckorna har gått himla snabbt, så varför ska inte denna göra det? :)
Helgen har varit väldigt lugn. Gårdagen bestod av styrka med laget sen hem och plugga matte. En lördagkväll... inte kul! Men jag bet ihop :)
Idag har jag varit i Slite och spelat träningsmatch mot A-laget. Vi vann inte, men vi gav dom bra motstånd!

Har nu ikväll fixat lite så jag är redo för ny vecka. Var meningen att jag skulle plugga lite men det har inte gått så bra. Ska nog läsa lite innan jag somar istället!

Annars dåå.. Om Exakt 2 veckor så är vi förmodligen i Idre vid den här tidpunkten. En vecka i fjällen med massor av skidåkning väntar, gaash, can't wait :D Är verkligen super taggad!
Plus att jag fyller 18 helgen efter.. Livet är allt bra ibland!! :D


2 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0