Nothing to be worry about

Min kropp är dööööööd efter två rätt så jobbiga träningspass idag! Hur ska jag må när dansen drar igång..?? :O
På gympan körde vi styrka och det var ganska jobbigt men ganska skönt :)
Efter skolan var jag som sagt på min första körlektion! Super kul men jag var verkligen skit nervös, haha. Men han var hur bra som helst så jag ser fram emot nästa gång :)

Cyklade sen iväg på träning på konstgräset. Såklart skulle vi springa och ta ut oss så man fick mjölksyra i benen, men dessto skönare efter! Man mår verkligen bra efter att ha tagit ut sig.
Cyklade hem och duschade och dog lite i soffan! Känner bara hur kroppen inte orkar nånting typ.
Ska bädda ner mig i sängen och svara på lite frågor i teorihäftet. Andra teori lektionen i morron på bilskolan!
GOD NATT!!


Lite sommar och sol hade ju inte suttit fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0