tagged to the max

Åhh, taggad to the max säger jag bara! Kan väl kanske bero på att vi ska spela cup i helgen och jag ska spela 6 matcher! Lär ju vara död! :) Sen ska jag och Camilla få spela tillsammans ALLA matcher och vårt spel, amazing, säger jag bara!!
SJUkT TAGGAD!

Började dagen med riskettan i cirka 3 timmar. Tur att Lovisa också gick den, annars skulle jag nog somnat.
Efter en skrattattack och 3 timmar senare traskade vi till skolan.
Efter skolan var det stressa hem och slänga i sig lite mat sen iväg på teori, på samma ställee!!! Gash!
Sen därifrån, stressa hem sen iväg på dansen som började idag!

Nu är jag äntligen hemma, feta nice!
PÖSS


GA-cupen förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0