This is what Im made of

Hej folket!
Tycker alltid det är svårt att inleda ett blogginlägg, därav dessa tråkiga hälsningsfraser..
Nåväl! Dagen idag har varit bra! Jag bara älskar min klass! Så mycket drama och så mycket skratt! Just looove it! Vi hade media karaktär idag i 4 timmar men eftersom vår grupp inte kunde göra nåt så hängde vi lite med en annan grupp dessa 4 timmar! Ytterst trevligt. Lyckades ramla ensam i trappan i foajén (hoppas ingen såg), plus att jag och Simon fick vara med i en väldigt kort intervju om träning. Treorna har projektarbete, därav denna intervju! Händelserik och fin dag helt enkelt.
Sen hem och iväg på teori!
Nu ska jag platta håret sen sova lite!

Fina classmates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0