Det går bra nu

Just nu bara njuter jag av sommarlovet vilket gör att jag inte bloggar så mycket! Har iaf jobbat nu några dagar och var ledig lördag och söndag. I lördags bjöds det på lite festligheter, höhö! Spårade lite kanske.. Annars var det kul :) Väl på hamnplan ramlade jag och stukade foten, och det var inte en liten stukning vill jag lova! Hela min ankel är helt svullen och VÄLDIGT blå och äcklig! Annars då.. Har börjat jobba nu efter att varit ledig några dagar och börjar faktiskt kunna gå klokt! Snart väntar en ledig dag och då hoppas jag verkligen på sol!! Nästa vecka är det stockholmsveckan vilket innebär jobb! :( är dock ledig några dagar då det bjuds på festligheter och även SOL förhoppningsvis, annars blir jag fan ledsen! Hoppas ni har en bra sommar so far! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0