starships

Nu är det helg så jag passar på att blogga! Inte riktigt lika stressigt som på vardagar :)
Igårkväll var det iaf meningen att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt. Sanna ringde mig runt 9 och frågade om jag ville till en fest med henne. Där var även fler som jag kände så jag blev sjukt taggad! Bytte om, sminkade mig lite och cyklade till Sanna!
Blev en ganska konstig kväll, hahah! Behöver kanske inte gå i på detaljer..
Var iaf hemma runt halv 2 vilket var skönt :)

Imorse vaknade jag runt 10 och var ganska pigg. Tog en pw till stan där jag uträttade lite ärenden innan pappa hämtade mig och Lovisa och vi åkte till Inter Sport där jag köpte nya fotbollsskor, nice :)
Sen hade vi teori med fotbollen innan det var sista styrketräningen för i vår på friskis. Börjar bli ganska tråkigt så det var skönt :)
Har ätit lite och taggar utgång! Mathilda kommer runt 9 så då fixar vi oss. Sen drar vi ut!
GALET taggad :D
PÖSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0