Home sweet home

Nu har vi landat i Visby igen efter en vistelse i norr i 1 vecka. Blandade känslor att komma hem. Tråkigt att åka från mormor och moster men ändå skönt att komma hem till sin egen säng, kompisar, vanliga rutiner osv. Har inte tränat på hela veckan så nu jääääklar ska det bli ändring på det. Tackade till och med nej till fika på flyget för att jag kände mig så himla onyttig, höh!

Har iaf packat upp. Hängt in de nya kläderna i garderoben, rensat bort lite annat, fått i ordning på saker och ting och dammsugat av rummet, sköönt :)

Imorron beger jag mig till Roma för en dagsutflykt. Ska nämligen träffa Mathilda. Det var ett tag sen bara hon och jag träffades så det ska bli jätte kul. Har även tvingat ut henne på en springrunda med mig så vi får väl se om vi blåser bort eller inte. Möttes minst sagt av ett väldigt blåsigt Gotland när vi steg av planet :S


Jag och Mathilda i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0