NO MORE!

INGET MER PLUGG FÖR DETTA ÅR GOTT FOLK! Förstår ni vilken härlig känsla det är??!!
Hade tyska presentation som jag hade pluggat skit mycket till som bara var en liten grej man skulle berätta för en kompis. Jag trodde det skulle vara värsta presentationen för läraren och allt men icke. Alltså har jag lagt ner massa onödig tid på det :(
Sen hade vi iaf prov i Typografi. Ehhh, varför ska man ha det liksom?! Känns ganska onödigt..

Nu är jag iaf fri och därför jag belöna mig själv med.... en pluggfri kväll helt enkelt. hehe. Ska träna Body Jam ikväll också, ska bli riktigt kul :)
PÖSS


Är sjuukt taggad på att åka skidor.. Vem vet, kanske fjällen till sportlovet..??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0