Yes, ni ser rätt!

Jag skriver ett inlägg! Typ en vecka sen sist. Ganska dåligt av mig själv om jag får säga det! Tyvärr måste jag skylla på allt plugg och dans som tagit all min tid.
Nu börjar det tack och lov lugna ner sig!

Begravningen i fredags för min älskade morfar var iaf super fin <3
På kvällen satt jag mig på flyget mot Stockholm och på lördag var det SM. Slutade med 5:e plats med gruppen :)
Hade sjukt rolig helg. Tror inte jag skrattat så mycket som jag gjorde då! Eftersom det tydligen var storm så kom vi inte hem föränn på måndag eftermiddag vilket betydde ingen skola. Sjukt skönt :)

Idag var det sista dansen sen fick jag äntligen träna lite fotboll. Puss på det!
Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0