discoo

Hola!
hektiskt dag idag! Först skolan till 13. Dans med g-vision 14-16. Disco 3:an 16-16.40. Utvecklingssamtal 16.45. Plugg... Disco 19.40-21. Är förvånad över att jag ens fick ihop dagen :)
På discon nu ikväll iaf stretchade vi sjukt mycket. Kom nästan ner i spaggan (spagat) haha! Är ganska ovig för att vara dansare så jag var sjukt glad :) Tränade även inför imorron då vi ska dansa på Wisby Strand!

Nu ska jag packa inför i morron sen sova!
Åker direkt till Wisby Strand i morron efter skolan så jag blir borta hela dagen.
Kommer kanske nåt blogg inlägg senare på kvällen :)

Lite bilder från dansen:
Överflexibel eller vad...?? Det är min danspartner det :D


Hehe!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0