plugg

Alltså heeeeela denna helg har bestått av plugg.
Fredag kväll- plugg!
Lördag förmiddag- plugg!
Lördag kväll- plugg!
Söndag- plugg!
Höhöh, känner mig som en liten pluggis. Som att jag typ älsakar att plugga! Men NEJ så är det inte. Känner att jag måste få klart vissa saker bara. Två uppsatser och ett engelska reportage ska vara klart. Men tack vare allt pluggade så har jag faktiskt kommit ganska långt. Det gör att jag kan slappna av liiiiite i veckan iaf.
Igår eftermiddag var jag iaf på styrka med fotollen. Första fyspasset för vintern. Sjukt jobbigt. Jag som trodde det skulle bli lätt. Där hade jag ju lite fel ;)
Sen på kvällen satt jag här med min dator i famnen och skrev lite grann.
Idag ska jag plugga och sen vid 6 till dansskolan för att träna dans. 2 veckor kvar till SM, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Sippirill

HÅLL KÄFTEN ANNA!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR INTE RÖRT EN JÄVLA SKOLBOK PÅ HELA HELGEN. JAG FÅR PANIK. SLUTA. :((((((((((((((((((((((((((((((((



eehuhhhuhuhehuhhh..uhhhhuhehh... (mitt utbrott mynnar ut i en snörvlig fulgråt)

2011-11-14 @ 21:37:08
URL: http://siril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0