Sönderstressad

Just nu är jag inne i en period då jag är helt sönderstressad typ! Dans,skola,sova,dans,skola,sova... Så ser mina dagar ut!
Har dansat varje dag hela helgen och pluggat lite. Börjar få i ordning allt plugg nu eftersom vi åker på begravning på onsdag. Så ska vara ledig onsdag, torsdag och fredag. På fredag kväll ska jag även flyga till sthlm och sen på lördag möta upp alla dansare så åker vi på SM. Sjukt taggad! Grupp och par känns asum!! Formationen däremot, haha!

Idag har jag iaf vart i skolan sen direkt grupp träning. In på stan en sväng sen på sista dansen med Sara! Vi körde spinning som uppvärmning, sjukt jobbig! Trodde jag skulle dö typ! Nu ska jag duscha sen dyka ner i min säng och skriva klart historian!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0