och DÄR!

Hej hejsan tjenna hello people!
På förmiddagen så var jag på dansskolan (as usual) och tränade. Bara 3 dagar till tävling! Tagga :D
Sen så träffade jag Sara. Eller hon kom hit. Vi pratade lite, såg på bilder och kollade på mitt rum eftersom hon inte sett efter att det blivit omgjort.
När hon åkt hem så kollade jag Gossip sen åkte jag och pappi och lämnade mamma vid flyget.
Åkte sen hem till Joss och hämtade lite fler gossip avsnitt. GAAASSSH vad jag vill se det nu nu nu!!
Nej, men nu ska jag fixa lite sen se DH och efter det lite gossip avsnitt ;)

Imorron tar jag båten till Estockholmo över dagen. Ska möta upp Lovisa som kommer med tåget så blir det en dag i huvudstaden. Alltid kul :) Behöver lite saker så det passar perfa :)
Bilder på det nyinhandlade kommer säkert upp på torsdag!
PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0