Sthlm Dance Cup

Är nu hemkommen från en riktigt rolig tävlingsresa! Har nog aldirg skrattat så mycket i bussen påvägen dit som jag gjorde i helgen. Det var verkligen kaos när folk började gråta för att dom missade ett fan event med Robert Pattinsson i globen. Medan folk grät så dog jag och Maja av skratt. Shit vad kul det var :)
Tävlingen då.. I streetpar så kom jag och Teresia på pallen! Åh vad glada vi blev. Vi kom 2:a och eftersom vi bara tävlat 3 ggr så tyckte vi det var bra :) I discopar gick det åt h-vete rent ut sagt. Vi glömde bort oss och massa. I disco singel kom jag till final men kunde inte dansa den för att vi var tvungen att åka till båten! ÅÅH vad sura vi blev..

Har iaf haft en jätte rolig resa och detta var ett bra avslut på höstlovet.
Nu ska jag ta en lång skön dusch sen plugga lite. Måste sen se lite avsnitt av GG. Har saknat det så himla mycket, haha ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0