Påsklov

Har under veckan haft massa skitplugg som var tvunget att bli gjort, därför prioiterades inte bloggen!
Hade ett hemskt matte och tyska prov! Lättnaden man kände när båda var gjorda går inte att beskriva!

Idag efter skolan så åkte jag och hämtade mitt körkort på posten-wiiiihh!! Sjukt mäktigt faktiskt :)
Hade sen lite teori på gutavallen med fotbollen innan det var dans. Har sjukt ont i halsen så jag var knappt med. Fuck ifall jag ska bli sjuk nu på lovet, orkar fan inte!!!!


En annan sak jag har hunnit med i dag är att beställa hem en skinnjacka.
Har funderat på den väldigt länge och velat fram och tillbaka tills jag bestämde mig! Jag hoppas verkligen den sitter bra!!! :)
Denna jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0