I just came to say hallo!

Känner att hela helgen har gått i lugnets tecken. Både lördag och söndag gjorde jag inte speciellt mycket. I går var jag i och försi på revy vilket var kul! :) Men resten av kvällen gjorde jag NADA!
Idag har jag pluggat lite och sen har jag varit lite social mot lite gäster eftersom pappa fyller år!

På något konstigt vis ser jag fram emot denna vecka! Efter ha gått 2 dagar utan träning och utan något större socialt umgänge förutom min älskade familj, så är jag redo för en ny vecka!
Träningar och skola kommer ta över större delen av veckan men det är så mitt liv ser ut, heh!
Har även bokat klippning. Bort med slitna toppar säger jag bara!!
Hoppas ni haft en mysig helg och laddar inför ny vecka!! :D
PÖSS


En av alla bilder från i fredags som jag känner att jag kan dela med mig av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0