Who run the world

Efter en vääldigt lång skoldag så cyklade jag hem i snön! Och fyfan vad kallt det var. Typ -90 kändes det som. Så kom man hem som en isbit och så visar termometern typ -9, är jag en klenis då eller? Som inte tål nån kyla alls...Knappast! Här på ön är det ganska sällsynt med köld ska ni veta :)

Åkte sen på teori i 2 timmar och jag höll seriöst på att somna. Fick nästan sånt där ryck man får ibland innan man somnar.. höh
Har precis kommit hem från dansen och vi gör verkligen en grym dans, sjukt kul :)
Ska duscha nu sen sova. Måste vara utvilad till i morron för då är det KLARREFERRE! Förra klassfesten var jag i Grekland och dom hade tydligen sjukt kul så jag har höga förväntningar på morronkvällen/natten! :)


Me and my lovely classmates! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0