I knew it

Vintern har anlänt nu även till Gotland. Trotsade vädret och satte mig på cykeln i snöstorm i morse! INTE kul vill jag lova!
Efter en väldigt kort och skön skoldag var det dags att sätta sig på cykeln igen för en tur hemmåt. Jag klarade mig nästan i denna halka. Typ 200 meter från min dörr kommer jag i en korsning och flyger av cykeln. Tur att det inte kom nån bil!! Då jävlar! :O
Ställde mig upp nästan skrattandes och insåg att folk hade sett, hahah! Självklart mötte jag två tanter som sett händelsen och frågade om jag inte slog mig. Skrattade till svar att allt gick bra och cyklade vidare hem! Väl hemma insåg jag att det gått hål på mina byxor!!! Mina favoritbyxor dessutom :( bajs också! Måste ändå erkänna att det var väldigt komiskt allt ihop och skrattar nu i efterhand! :)

Nu ska jag läsa i den kära körkortsboken och sen bege mig mot dansskolan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0