My everything

THANK GOD IT'S FRIDAAAAAY säger jag bara!!! Sjukt skönt! Även fast det varit en rolig vecka så har den varit ganska seg!
På vår 2 timmars håla var jag och tjejerna effektiva och gjorde samhällsuppgiften som skulle vara gjord.
Pågrund av inställd lektion fick vi även sluta 13.40 istället för 15.30 vilket gjorde min dag!
Efter skolan så begav vi oss, några tjejer ner till café H10. Vet inte Hur länge vi bara satt där och pratade. Vi kan verkligen prata Hur mycket som helst! Så jäkla skönt :)
Tog sen en sväng förbi stan och kom nyss hem..

Ska äta lite sen duscha av mig innan jag ska möta upp Lovisa och Joss så ska vi se innebandy!
Trevligt trevligt :)
puss

image description
Kääärlek till er!

Kommentarer
Postat av: LINIS

hahah jag ser ut om ett pervo <3

2012-01-21 @ 15:42:23
URL: http://aanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0