1 år kvar

Om exakt 1 år är det MIN tur att ta studenten!!! HELT GALET!!!!! Seriöst, kan inte fatta det själv..
Imorron ska äntligen alla 3:or få sluta skolan för alltid, vilken frihet säger jag bara!! Ska bli riktigt kul att kolla utsläppet och ser verkligen fram emot det :)

Idag hade vi engelsk förmiddag och folk redovisade det vi har jobbat med i några veckor. Riktigt mysigt när det bjöds på te, scones och annat gott :)
Efter skolan så mötte jag upp dansgänget så dansade vi på solbergas skolgård, haha fråga inte varför.. Jag, Maja och Teresia tog oss sen en promenad till mitt och Majas sommarjobb och kollade eftersom dom håller på och renoverar, sjukt fint det kommer bli så det ska bli riktigt kul att jobba där i sommar :)

Ska snart sticka iväg på träning, plugget är över och i morron är jag ledig. Livet leker för fan!!

Bild som är tagen för exakt 1 år sen, wiie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0