It's summer babe

Äntligen har vi sommarlov vilket betyder att uppdateringen här på bloggen kommer vara sämst!
Har firat sommarlovet tillsammans med fina vänner som slutade med en utekväll, varit på Dansläger som har varit hur kul som helst sen har jag firat mysig midsommar med Lovisa och Josefine! På måndag åker vi till Norrbotten så jag kommer inte hem föränn nästa söndag då jag ska börja jobba! Resten av sommaren kommer sen bestå av jobb, sol, bad, festligheter, spontana myskvällar och allt vad sommaren hör till!
Kanske kommer jag slänga upp nåt inlägg då och då, annars får ni ha en super mysig sommar :)

Bjuder på lite bilder från den senaste veckan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0