who run the world GIRLS!

Känner att jag har haft en ganska stressig dag! Ointressant att veta exakt vad som har varit stressigt så jag nämner inte det.. haha
Kom precis hem från dansen och jag är död! Ska duscha sen sova! Fredag i morron, så jääkla skönt! Sen helg och jag har knappt någonting planerat. Förstår ni hur skönt det är...??!! Lite smågrejer bara annars är det lungan hela helgen!

Imorron ska gruppen dansa på HP:s påskmarknad. Handelsprogrammet på skolan håller i en påskmarknad så vi blev inbjudna att dansa- KUL!! :D Kom dit väl :)


Gruppen på kneippbyn förra våren tror jag! Kunde typ ingenting och gjorde bort mig TOTALT! kult

Kommentarer
Postat av: H

Du är inte så dum du heller bruden! Tack älskade, finns alltid för dig också!!

Kärleek <33

2012-04-01 @ 17:55:09
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0