New in

Igår hade jag endast en lektion vilket gjorde att jag kom hem väldigt tidigt! Under eftermiddagen åkte jag och mamma en sväng på stan och spontant fick jag med mig en del grejer hem. Var egentligen inte meningen att jag skulle handla så mycket med det blev två söta linnen, ett par svarta tights och två nya bikini :) riktigt nöjd :)
Åkte sen på fotbollsträning som gick väldigt bra! Riktigt rolig träning och jag bara ääälskar mitt lag, bäst helt enkelt :)

Vid 11 i förmiddags så träffades jag och Lovisa i P18 spåret så sprang vi 5 km, gjorde styrka, stretchade och spelade lite fotboll! Riktigt bra start på dagen!
Just nu inväntar jag henne och vi får väl se vad vi ska göra! Har bestämt oss för att göra våfflor iaf vilket jag tycker vi är värda efter all hårdträning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0