the final choice

Slutade skolan 2 istället för halv 4 vilket var väldigt skönt! Stannade då kvar och spelade in våra sista scener till reklamfilmen. Kul att det var en som såg vår klara film igår och inte fattade bidskapet så då bestämmde vi oss för att göra om några scener! Fyfan vad vi har kämpat med denna filma alltså! Helt stört! Vi planerade i 4 månader och har spelat in i 5 månader för en film som är cirka 4 min. Helt gaaalet!! :)
Men nu är den iaf klar och jag hoppas alla som ser den fattar ;) tror vi kommer lägga ut den på youtube när vi haft premiär så då kan jag ju lägga upp den här :)

Nu ska jag chilla galet hela kvällen, sjukt skönt :)


Min fula outfit i filmen! Fyfan, har seriöst haft dom där kläderna i 5 månader under inspelningsdagarna! BLÄÄÄÄ på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0